1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246329

Sv: Slutspel!!!
Bjoernn och shinzawai:

Det var la det man trodde innerst inne. Att ni MoDo-iter var ena kramgoa lirare som faktiskt är våra bröder. Jag hade känt exakt samma sak om ni hade tagit er till slutspelet och inte vi. Luleå är från en annan planet, MoDo är från grannskapet. Go Västernorrland Go, som Småland skrev för tre år sedan :)

Svarskommentarer

Sv: Slutspel!!!
DJ Hemp: Hehe, e du en go Götteborrgare enna? ;)

Sv: Slutspel!!!

Måste säga att  A Huss hoppande/skuttande efter slutsignalen vid kramkalaset var en riktigt höjdpunkt..


Sv: Slutspel!!!

Näe fan vilken pärs. Ville inte kolla på matchen på min lilla 28-tummare så jag gick bort till bror och kollade på matchen. Jävlar vad vi satt och skrek.

Nervöst värre, Brorsan var övertygad om att matchen var över efter Landers mål medan jag var killen som sett laget tappa för många ledningar denna säsong för att kunna slappna av...

Jävlar vilken match :)


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.