Inlägg: 1246348
Svarskommentarer
Sv: Slutspel!!!
leovalkama: och förresten, hoppas ni får möta hv och få revansch från förra året, minns fortfarande det där med skenan.
Tyckte synd om er så Jävla mycket då !
Tyckte synd om er så Jävla mycket då !
det var ni värda, hoppas få möta er nån gång i slutspelet, det är alltid kul !
från en brynäsare :)