Inlägg: 1246339
Svarskommentarer
Sv: Slutspel!!!
RTS: grattis timrå !
det var ni värda, hoppas få möta er nån gång i slutspelet, det är alltid kul !
från en brynäsare :)
det var ni värda, hoppas få möta er nån gång i slutspelet, det är alltid kul !
från en brynäsare :)
Måste säga att A Huss hoppande/skuttande efter slutsignalen vid kramkalaset var en riktigt höjdpunkt..