1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246484

Sv: Slutspel!!!
Tycker samtidigt att vi alla ska lyfta på hatten för SSK och Rögles prestationer i veckan, att inte vika ner sig trots att de inte hade ngt att spela för samt i SSK:s fall dessutom var extremt brandskattade på spelare. Heder! De har visat att de har i ES att göra, vad jag än tycker om dessa båda lag....

Svarskommentarer

Sv: Slutspel!!!
Vad härligt det känns att i vårsolens sken vakna upp o känna att man i själ och hjärta är Timråit. All förtvivlan och sorg och hjärtskärande uddamåls "hedersamma" förluster har härmed kastats i bottenhavet.
En ny gryning föds, och ur den som askan ur elden ser jag ett stolt lag som efter 55 jävligt tunga omgångar,på mållinjen äntligen kan skrika ut och endast då kan skrika,men stolta kan skrika: VI ÄR I SLUTSPEL!!!!!!!!
TACK TIMRÅ:TACK ALLA SOM TROTT!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer