1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246505

Sv: Slutspel!!!
Per HApps: Hur stor vik läger egentligen lagen vid resorna? Fan hyr ett privatplan under slutspelet istället lägg fokus på motståndarlagets svagheter. HV tar Frölunda för att Honken kommer vika ner sig, de vill inte möta Lindbäck och ett formtoppat Timrå

Svarskommentarer

Sv: Slutspel!!!
jonmannen: Att frölundaiten Janne Karlsson i HV's bås väljer Frölunda tar jag för otroligt. Man måste kunna få ett rackarn's odds på det om man kan betta...

Sv: Slutspel!!!
jonmannen: Aldrig att HV tar Frölunda. Dom kommer att välja Timrå. Och vore jag HV:ist skulle jag göra samma sak. Risken finns ju att någon form av mättnadskänsla infinner sig, eller att laget helt enkelt inte orkar kräma ur mer efter att ha kört ett eget slutspel efter OS-uppehållet.

Och jag tar gärna HV också. Helst LHC, men HV funkar. Vi har lirat jävligt bra mot dom under säsongen, och med en Lindbäck i nuvarande form har vi definitivt goda chanser att gå vidare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.