1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614801 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246567

Sv: Slutspel!!!

Rooster23: Nu kanske jag missar någon ofattbart väl dold ironi men nog var väl Davidssons blekhet en av orsakerna till att vi kunde pressa HV så hårt ifjol? Han spelade ju med ett ruttet knä?

Vi sitter i en gyllene sits inför detta slutspelet alltså. Tidigare år har man känt en oro blandat med glädje, rädsla för att åka ur tidigt och så vidare. I år så är det helt jävla annorlunda. Jag personligen känner inte någon rädsla överhuvudtaget. Det känns såhär på förhand som att man knappt kommer känna någon nervositet på torsdag. Vi har precis alla jävla möjligheter som finns för att pressa HV rejält. Kunde vi göra det ifjol så finns det inga som helst tveksamheter över att vi även ska kunna göra det i år.

Börje Svensson kommer göra minst fyra mål i den här kvartsfinalserien. Den första replican någonsin med "#19 Börje" kommer tryckas upp. Historiens minst uppskattade matchvinnare. 

Det KAN bli kul detta, mina herrar.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.