1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246743

Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: Vi får travestera Sonnenbergs citat inför Luleå matchen genom att sätta upp en ny banner härinne eller en banderoll i Eon med texten:

"Det är HV:s matchserie att förlora, den är Vår att Vinna!"

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy: Gör ett tillägg och konstaterar att den här banderollen vore helrätt och riktig:

"Det är HV:s matchserie att förlora, den är Vår att vinna!

Let's empty the tank, boys!"

Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy: Det är verkligen ett klockrent citat. Efter att i princip ha hållit på HV i varje match i flera månader (då de mött lag på vår sida av serien) ska det nu bli skönt att plocka fram HV-hatet igen.

Och det brukar inte vara särskilt svårt, då det bara är att tänka på lipsillen Thörnbergs svettiga ansikte alternativt Lainebuffelns ständiga stapplande och handlösa fallande.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer