1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246837

Sv: Kvartsfinal 2010
HillBiliRedNeck: Ja, eller alternativt hängt med här inne för kort tid. Vilket som så är det en skitsak att lägga ner energi på.

Timrå - HV på torsdag. Vem hade trott det för en månad sedan?

Jag är grymt nöjd över det faktum att vi spelar slutspelshockey på torsdag. Lite ambivalenta känslor då jag med största sannolikhet inte kommer att kunna se så mycket av hockeyn. Blir nämligen farsa för första gången under den här veckan.

Hoppas dock att stämningen på torsdag blir magisk och att Timrå vinner. Första matchen kommer att vara oerhört viktig!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: Ett dröm scenario för dej vore bli farsa på torsdag och fira det med en fet cigarr tillsammans med en Timrå seger...sen döper du ungen till Bulla
:-)

Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: Kerstin, farsa? tillåt mig le.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.