Inlägg: 1246837
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: Ett dröm scenario för dej vore bli farsa på torsdag och fira det med en fet cigarr tillsammans med en Timrå seger...sen döper du ungen till Bulla
:-)
:-)
Timrå - HV på torsdag. Vem hade trott det för en månad sedan?
Jag är grymt nöjd över det faktum att vi spelar slutspelshockey på torsdag. Lite ambivalenta känslor då jag med största sannolikhet inte kommer att kunna se så mycket av hockeyn. Blir nämligen farsa för första gången under den här veckan.
Hoppas dock att stämningen på torsdag blir magisk och att Timrå vinner. Första matchen kommer att vara oerhört viktig!