HillBiliRedNeck: Om ungen kommer exakt samtidigt som Pääjärvi avgör i sudden på torsdag ska jag döpa den till Pääjärvi i andranamn oavsett vilket kön det är! :)
Inlägg: 1247011
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: jag tycker du gott kan hedra legenden Bo Bulla ,,det gick inte fort på isen..men en jävla klubbteknik "Bulla" blir bra :-) grattis i förskott allafall,
jag en son som i andra namn heter Eje
jag en son som i andra namn heter Eje
Sv: Kvartsfinal 2010
Kerstin_k: Farsa inom kort? Grattis i förskott då.. ;)
Vi blev föräldrar mitt under den sjätte kvartsfinalen ifjol. Vår pojke fick heta Henrik. Faktiskt helt utan hockeyanknytningar.. ;)
Sv: Kvartsfinal 2010
Läskigt att både Nyström på expressen och Petterson på hockeysverige.se tror på Timrå. Känns ju fel att det inte blir exakt hela världen mot Timrå.
Hoppas att dom får rätt.
Hoppas att dom får rätt.