Inlägg: 1247325
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Själv tycker jag att han ska titta upp o leverera en o annan passning snett inåt bakåt där alltid Corso o Sonnie kommer stormande som några jehun, istället för att 10 ggr av 10 skjuta från ingen vinkel alls!
Redigerad kommentar