Anonymous: jo jag tycker det är en lina man borde sätta ihop igen. Frågan är var man ska stoppa in Piros dock.
Inlägg: 1247326
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
dr-nix: Hynning i första? Piros får centra Pärra och Börje. Gabbe styr upp Axie och Starkov/Nyllet.