T T: Hmm ja kanske. Men nyckeln i en lina med Pärssinen-Piros-Svensson är att Piros lyckas få igång diselmotorn på Pärssinen och få honom att proucera mål. Lyckas han med det kan det bli en giftig lina.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
T T: Hmm ja kanske. Men nyckeln i en lina med Pärssinen-Piros-Svensson är att Piros lyckas få igång diselmotorn på Pärssinen och få honom att proucera mål. Lyckas han med det kan det bli en giftig lina.
Edit: Det är är ett alternativ
Sonnenberg-Corso-Piros
MPS-Lander-Meunier
Hynning-Gabbe-Svensson
Pärssinen-Nylander-Axelsson
Redigerad kommentar