Inlägg: 1247431
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Extremt impad över MoDo:s åttondeklassande sätt att behålla
"det kunde vara värre"-bannern!
"det kunde vara värre"-bannern!
Däremot så sätter jag Expressen före alla andra när de kommer med nåt eget.