Inlägg: 1247441
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: Nu vet jag inte riktigt hur Hirschovits är, men om han är så bra som statistiken säger så är centeruppställningen väldigt bra. Lander kommer bara att bli bättre och bättre, om två säsongen är han förstecenter, tror jag. Därtill är Gabriel Karlsson klart godkänd som andrecenter i ett elitlag, och som tredjecenter får han beteckans som ren lyx för ett lag med Timrås resurser.
1. Kim Hirschovits
2. Anton Lander/Gabriel Karlsson
3. Anton Lander/Gabriel Karlsson
4. Jacob Blomqvist (eller någon annan)
För i och med corso på yttern kan man ju få till en riktigt slagkraftig första kedja. Tänk er, Nordgren - Hirschovits - Corso. Skulle sitta rätt fint. Men jag antar att ekonomin aldrig skulle hålla för det här, men man ska aldrig sluta drömma!