Inlägg: 1247538
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Otåliga är bara förnamnet det. Längtan till drabbningen i morgon kväll är ooooliiiiidlig! Klockan går ju så förb...at sakta, men det blir väl till att gå till sängs och sova bort 8 timmar.
Den som lever får se.
Värst va alla är otåliga nu. =o)
Men det är klart det är ju den bästa tiden på året!