1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247604

Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Otåliga är bara förnamnet det. Längtan till drabbningen i morgon kväll är ooooliiiiidlig! Klockan går ju så förb...at sakta, men det blir väl till att gå till sängs och sova bort 8 timmar.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
John K: Jaa du Johan, ett elände det är att vi tagit oss vidare :-) Får mig att citera den legendariske hockeycoachen Kjell-Olof Feldt "Slutspel är ett jävla skit men nu har vi baxat oss ända hit".

Chaleee & Co, fortsätt baxa!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.