Simmalugnt: Otåliga är bara förnamnet det. Längtan till drabbningen i morgon kväll är ooooliiiiidlig! Klockan går ju så förb...at sakta, men det blir väl till att gå till sängs och sova bort 8 timmar.
Inlägg: 1247604
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
John K: Jaa du Johan, ett elände det är att vi tagit oss vidare :-) Får mig att citera den legendariske hockeycoachen Kjell-Olof Feldt "Slutspel är ett jävla skit men nu har vi baxat oss ända hit".
Chaleee & Co, fortsätt baxa!
Chaleee & Co, fortsätt baxa!