1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247712

Sv: Kvartsfinal 2010
haha... vafan Corso...

"- Vi ska hålla koll på honom. Om han fortsätter att filma kommer vi gå och prata med honom. Slutar han inte kommer jag att sänka honom. Jag kommer att ge mig på honom och han kommer att bli borta för en lång tid, säger Daniel Corso."

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Kan tycka att det är onödigt att man lägger energi på honom så där. Tycker inte heller att det är tufft att säga så av Corso, känns mer banalt.

Full fokus på deras eget spel är väl vad man vill ha. Inte massa uttalanden om fega spelare i motståndarlaget.

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Är det rätta Corso som börjar smyga fram, en jävel att snacka iaf, dock tror jag HV med sina tjurskallar drar nytta av allt snack.

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Mooooget, mooooget Corso! Fast om han skulle mäkta med att göra slag av saken utan att bli avstängd för resten av säsongen så skulle jag både skratta och skåla.

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben:

Ha ha ha, f-n vad han hetsar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.