INFO!
Inlägg: 1247760
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Tycho: Fan, kan inte vara med i flaggtävlingen... 40 mil fel. Typ.
Men hade man varit på plats hade jag nog kört med med något åt det här hållet:
GUD! HÖR BÖN OCH STRAFFA DE SKENHELIGA!
Annars får Corso göra jobbet...
Men hade man varit på plats hade jag nog kört med med något åt det här hållet:
GUD! HÖR BÖN OCH STRAFFA DE SKENHELIGA!
Annars får Corso göra jobbet...