Inlägg: 1247803
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Smokey: Hehe, jag tänkte kanske köra en flagga med texten: "Je t'aime Laurient" Lite lagom Gayigt... haha
Men hade man varit på plats hade jag nog kört med med något åt det här hållet:
GUD! HÖR BÖN OCH STRAFFA DE SKENHELIGA!
Annars får Corso göra jobbet...