Smokey: Hehe, jag tänkte kanske köra en flagga med texten: "Je t'aime Laurient" Lite lagom Gayigt... haha
Inlägg: 1247806
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Tycho: Min minsta grabb knäckte följande lilla epos:
Without Lance
Not a chance!
Nu är han också minst 40 mil helt fel...
Without Lance
Not a chance!
Nu är han också minst 40 mil helt fel...
Sv: Kvartsfinal 2010
Klart TIK och Corso ska ta Törnberg denne körde väl över Lotvonen förra året
intresant blir det Linbäck VS Lif spelet kan börja.
intresant blir det Linbäck VS Lif spelet kan börja.