Inlägg: 1247832
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Mycket möjligt att vi torskar ikväll men inte fan kommer det bero på att vi är tröttkörda. Där är han ju fullständigt ute och cyklar, truppen är helare än någonsin och känslan är väl att krapparna är starkare än på länge...
Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Ros gillar dom där lite "säkrare" lagen. Han skulle aldrig få för sig att hålla på en underdog. Däremot skulle han nog böla om det skulle bli så att HV71 faktiskt åkte ur i kvarten.
En femma på att han är väldigt förtjust i Barca och ManU också
Och Pittsburgh ...
En femma på att han är väldigt förtjust i Barca och ManU också
Och Pittsburgh ...
Tomas Ros står för tändvätskan åt Timrå.