1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247844

Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Mycket möjligt att vi torskar ikväll men inte fan kommer det bero på att vi är tröttkörda. Där är han ju fullständigt ute och cyklar, truppen är helare än någonsin och känslan är väl att krapparna är starkare än på länge...

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad: Ros har givetvis sett bilden som HV-Finest har till sin text. Där ligger en TIK-spelare ner på isen... Slutsats Ros:
- Han sover på en träning... Han är trött! Timrå är slutkörda! Då blir det 1-5.
Äntligen har vi fått svaret hur den här märkliga Tomas Ros tänker när han tippar...

Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad:

Jo, men hans analytiska förmåga är ju på nivå med ja jag vet inte vad.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.