1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247839

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben:

Hv:s finest skriver:

"Visst är det många obekväma mil, men dessutom, vem fan vill vistas i Norrland frivilligt?"

Frivilligt? Kommer från ett gäng som påstår sig andas, skita, äta, spy hockey. (I den ordningen blir nog faktiskt effekten precis den för Finest...)

Känns fan som om intresseklubben redan har insett att man troligtvis blir överkörda av Timrå i kväll...

- tssss tssss (typ som Baloo ruskande på huvudet i Djungelboken när Mowgli försöker ryta som en stor björn)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.