1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247824

Sv: Kvartsfinal 2010
Nu har tuffingarna från Jönköping (fniss) återigen vaknat till liv.

Ett vårtecken så gott som något.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Undra om han vill ta en öl med mig i nån periodpaus, han verkar så cool så den där karaktären vill ja träffa :)

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben:

Hv:s finest skriver:

"Visst är det många obekväma mil, men dessutom, vem fan vill vistas i Norrland frivilligt?"

Frivilligt? Kommer från ett gäng som påstår sig andas, skita, äta, spy hockey. (I den ordningen blir nog faktiskt effekten precis den för Finest...)

Känns fan som om intresseklubben redan har insett att man troligtvis blir överkörda av Timrå i kväll...

- tssss tssss (typ som Baloo ruskande på huvudet i Djungelboken när Mowgli försöker ryta som en stor björn)

Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Ja det är konstigt att han får slut på Ritalin vid samma tid varje år, han är la för go den göbben! Krossa HiV och smeta ut flickan Thörnberg!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.