Kattgubben: Undra om han vill ta en öl med mig i nån periodpaus, han verkar så cool så den där karaktären vill ja träffa :)
Inlägg: 1247843
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Snoop: Han är en supercool causal hörru. Hur skulle man våga sitta ner och sänka en öl med en sådan? Man skulle ju få ett sånt fruktansvärt mindervärdeskomplex *garvar*