1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247856

Sv: Kvartsfinal 2010
Oerhört kaxig hon är Daniella Corso , förmodligen för att inte Lance Ward är med , men det är inte omöjligt att Lance kommer spela senare i denna matchserie . Ni vet att ni är sämre på varje postion än Hv darför måste ni ut och snacka i media .

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Kakelmannen: När ni slagit de våra med 4-0 i matcher kan du komma och gaffla härinne om att ni var bäst, först ska vi spela om det och alla medel är tillåtna i krig och kärlek?. DU och dina Tempelriddare kanske borde vara mer ödmjuka då ni slagit ut Timrå med TUR och en jävla medgång de senaste slutspelen.

Sv: Kvartsfinal 2010
Kakelmannen: Det är bara fina viner som blir bättre med åren. Dom med skruvkork blir ättika. Jag hade varit nervösare om vi mött Brynäs i kvarten.

Sv: Kvartsfinal 2010
Kakelmannen: Det blir nog bra med det ska du se, lilla vän. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.