Kakelmannen: Det blir nog bra med det ska du se, lilla vän. :)
Inlägg: 1247858
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Jag hoppas att Ward kommer tillbaka, för jag tror att han är mer dryg än tuff. Jag vill se blod!