Inlägg: 1247872
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
The great one: Haha! Den där "bloggen" demonstrerar ju det fina med Internet. ALLA får uttrycka sig och komma till tals, oavsett om man har innovativa sätt att placera saker i perspektiv eller om man är fullständigt dum i huvet :)
Sv: Kvartsfinal 2010
The great one: Äsch han ser ju ut som en predikant ala Runar, no offense Runar hehe.
Segersäker är dom i alla fall...