Inlägg: 1247885
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
TIKbiff: Sonntag gör ju varken till eller från, men med tanke på Skogs insats senaste så är det ett jätteavbräck. Å andra sidan är ju han lite av "varannan-match-mannen" och lär då istället vara kung i Jerusalem;-)
Sv: Kvartsfinal 2010
Dagbladets slutspelsbilaga rekommenderas starkt. Mandervilleintervjun är ensamt värt ett kioskbesök.
Ajdå, ingen skogs ikväll eller sonntag, båda förkylda.
Kamil och styfen är med...
Skogs tror jag vi behövt.