Dagbladets slutspelsbilaga rekommenderas starkt. Mandervilleintervjun är ensamt värt ett kioskbesök.
Inlägg: 1247890
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
T T: Jaså har dom intervjuat kung Kent ! Nu blir ja frustrerad, undra vart man får tag på dagbladet i umeå :S fan.