Simmalugnt: dåliga ni är..man blir ju rent skenerad
Inlägg: 1247946
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
HillBiliRedNeck:
Rönnmark samt Wolmer är domare, bra eller anus ni som har läst tidningen.
Rönnmark samt Wolmer är domare, bra eller anus ni som har läst tidningen.