dr-nix: Usch. Moe och Granath känns som ett riktigt nagelbitarbackpar...
Inlägg: 1247966
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Rooster23: bägge två är bra backar som jag själv tror kommer göra bra ifrån sig.