Inlägg: 1247954
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
dr-nix: Nylander och Sunnqvist på backen ????
nja...blir nog 4 kedjor med 3 backpar va?
nja...blir nog 4 kedjor med 3 backpar va?
Kvällens lag: