Idiotbyte innan.
Inlägg: 1248169
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Vi släpper alldeles för mycket i mittzon
Vi slarvpassar
Vi stressar upp oss själva
Vi ställer upp vid egen blå
Etc Etc, listan kan göras lång HV var bättre idag men i Sudden kan vilket lag som helst vinna och jag hade inte klagat på Timrå vinst, det som är så jävla irriterande är att dom får göra målet i ett jävla feldömt PP, och nä vi spela PP och HV spelarn fälde en timrå spelare solklart då blev det inge 5-3 men när dom blev fulltagliga då fick vi utv på oss direkt och den följde med in i OT hade mycket väl kunnat gått åt helvte där också.
Vi slarvpassar
Vi stressar upp oss själva
Vi ställer upp vid egen blå
Etc Etc, listan kan göras lång HV var bättre idag men i Sudden kan vilket lag som helst vinna och jag hade inte klagat på Timrå vinst, det som är så jävla irriterande är att dom får göra målet i ett jävla feldömt PP, och nä vi spela PP och HV spelarn fälde en timrå spelare solklart då blev det inge 5-3 men när dom blev fulltagliga då fick vi utv på oss direkt och den följde med in i OT hade mycket väl kunnat gått åt helvte där också.