Inlägg: 1248422
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
bisterfinnen: Snyggt försök, men vinpimplingen får modospelarna stå för. Vilket dom, av ryktena att döma, verkar sköta med den äran.
Sundh-hets-tecken att hata HV menar du?
;-)