Vi har varit uträknade större delen av denna säsong men vi gick ändå till slutspel. Läser man allt nu så är vi chanslösa i kvarten eftersom vi inte vann 1:a matchen men räkna inte bort oss än. Det kan fortfarande bli en lång serie även om det inte är många i Sverige som tror det. Själv tycker jag att det känns surt att förlora 1:a matchen eftersom vi nu behöver vinna 2 borta för att gå vidare. HV behöver inte vinna nån borta till eftersom dom redan har gjort det. Dom behöver bara vinna sina hemmamatcher.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Läser man allt nu så är vi chanslösa i kvarten eftersom vi inte vann 1:a matchen men räkna inte bort oss än. Det kan fortfarande bli en lång serie även om det inte är många i Sverige som tror det.
Själv tycker jag att det känns surt att förlora 1:a matchen eftersom vi nu behöver vinna 2 borta för att gå vidare.
HV behöver inte vinna nån borta till eftersom dom redan har gjort det. Dom behöver bara vinna sina hemmamatcher.
Redigerad kommentar