Okej, nu kanske det räcker....
Inlägg: 1248587
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Jag blir mest nyfiken på om Sundh är rätt citerad på sista raden. Det där lät lite väl dramatiskt.