Inlägg: 1248588
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
"Det är bäst att han ser upp för jag kommer definitivt ge igen så fort jag får chansen, säger Corso. "
...han hade hela matchen på sig igår.....fan nu börjar han bli pinsam!
...han hade hela matchen på sig igår.....fan nu börjar han bli pinsam!
Sv: Kvartsfinal 2010
Kära MODO-supporters. Vi är jätteimponerade över att ni har högskolepoäng. Är det dessutom 3-siffrigt så gör vi alla vågen.
Så..nu kan ni krypa tillbaka till hålan och dreja lerkrukor.
Så..nu kan ni krypa tillbaka till hålan och dreja lerkrukor.
Sv: Kvartsfinal 2010
bisterfinnen: Alla modorövar kan gå iväg och lipa nånannanstans, ni är inte med i slutspelet. thats it..
Timrå är inte bättre, Hv71 är klasser bättre. Så skippa bullshit snacket och föörfan tejpa igen munnen på corso.
Timrå är inte bättre, Hv71 är klasser bättre. Så skippa bullshit snacket och föörfan tejpa igen munnen på corso.
Eeehh... "Det hjälper ej att gnälla som en valp" ?