Hahl Bundy: hahaha såg de nu, han gick och höll på det in i det sista klockrent ;-)
Inlägg: 1248620
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Blizzard:
Tobbe: Sandviken var ligger det?
Leksandsspelare: Eh ja det ligger här i Sverige nånstans.
Tobbe: Sandviken var ligger det?
Leksandsspelare: Eh ja det ligger här i Sverige nånstans.