1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1248824

Sv: Apropå nånting...

så borde detta kunna skötas bättre. Även om de allra flesta (inklusive Challe) haft det på känn så tycker jag att man kunde avhandlat detta tidigare. Det verkar ju som att Timrå och Linkan bestämt sig långt tidigare eftersom Perra varit på tapeten.

Märk att det är två artiklar som bifogas.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: För det 1:a; Challe får inte sparken, hans kontrakt går ut och förlängs inte. Läser man sedan i AB framgår att Challe själv "provocerade" fram beskedet igår genom att ifrågasätta om han eller föreningen skulle betala en tränarräkning på 24000 som det var deadline för igår. Däremot kan man förstå frustrationen över att Linkan inte pratat med honom tidigare, på så vis är det illa skött.

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ja visst skulle det skötas bättre än så, även om jag blir glad av att challe lämnar.

Men Linkan har väl ingen ryggrad eller pondus, det har man förstått!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.