1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249260

Sv: Kvartsfinal 2010
Nisse: Tyvärr (eller hur man ska uttrycka det) tror jag han spelar bort sina chanser just i detta nu. Tror också att det skulle vara en bra lösning för Moe om han fick spela i ett bra allsvenskt lag nästa säsong för att på så sätt växa in i det här igen och på sikt återvända till spel i elitserien.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
250kg kärlek: Det kan mycket väl bli så. Det som skulle kunna "rädda" honom är att Timrå inte vill byta ut mer än 5 - 7 spelare till nästa år och då är det bara att räkna bakvägen.........

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.