250kg kärlek: Det kan mycket väl bli så. Det som skulle kunna "rädda" honom är att Timrå inte vill byta ut mer än 5 - 7 spelare till nästa år och då är det bara att räkna bakvägen.........
Inlägg: 1249263
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Börjar bli sjukt less på detta HV71. Kunde vi inte fått mött ett annat lag?
Per Ledins skallning 09.11 in i 3 perioden ska vara avstängning.
Likaså kolans armbåge.
2 suddenförluster är så tungt så tungt.
Tycker vi gör en bragd igen som klarar 5 minuter boxplay mot landets bästa pp. Sedan missar alla 4 domarna den högaklubban på MPS.
En domare räcker, fler verkar ju inte hjälpa.
Men det är ju bara bonus detta?
Känns inte så.
Per Ledins skallning 09.11 in i 3 perioden ska vara avstängning.
Likaså kolans armbåge.
2 suddenförluster är så tungt så tungt.
Tycker vi gör en bragd igen som klarar 5 minuter boxplay mot landets bästa pp. Sedan missar alla 4 domarna den högaklubban på MPS.
En domare räcker, fler verkar ju inte hjälpa.
Men det är ju bara bonus detta?
Känns inte så.