1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249270

Sv: Kvartsfinal 2010
Börjar bli sjukt less på detta HV71. Kunde vi inte fått mött ett annat lag?

Per Ledins skallning 09.11 in i 3 perioden ska vara avstängning.
Likaså kolans armbåge.

2 suddenförluster är så tungt så tungt.

Tycker vi gör en bragd igen som klarar 5 minuter boxplay mot landets bästa pp. Sedan missar alla 4 domarna den högaklubban på MPS.

En domare räcker, fler verkar ju inte hjälpa.
Men det är ju bara bonus detta?

Känns inte så.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
The great one: nä de känns verkligen inte så .. så jävla tragiskt .

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.