haggen: 10,9,8,7,6....hmm vafan ingen har plockat bort inlägget ditt ännu....Poffa o CO har kanske nannat tidigt? Sverige, den sista Sovjetstaten. Sverige, där folk följer strömmen och rättar in sig i det stora Ledet, Ledet som man måste gå i för att inte vara gnällig.
Hv-fans är äckliga.....väldigt äckliga...titta vad de svinen skriver, man baxnar och blir lite rädd. De finns därute, bland alla barn. Hur ser Sverige ut om 10 år?....Jag mår illa.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hv-fans är äckliga.....väldigt äckliga...titta vad de svinen skriver, man baxnar och blir lite rädd. De finns därute, bland alla barn. Hur ser Sverige ut om 10 år?....Jag mår illa.