1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249439

Sv: Kvartsfinal 2010
DJ Hemp:

Jajjemen, o låt skit hagla in på isen som förra hemmamatchen, vi är Timrå som älskar att grisa och det inkluderar även publiken, allt för att påverka zebraasen, Wolmer lär ju tänka på ett och annat nästa gång han få ett uppdrag i eon.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
haggen:

Yes, vi borde vara mer sviniga och jävliga. Det är alldeles för enkelt att komma till Timrå och vinna i "sudden" på det där sättet. Fler sköna gamla gubbtjyvar som står och skriker välriktade verbala salvor till Stefan Liv, det är vad jag vill se! Timrå-publiken i sitt esse, Medelpads finest. Men tyvärr, vi är alldeles för snälla ännu. Och när vi för en gångs skull agerar som vi ska finns där moralkärringar som förstör alltihop. E.ON Arena borde vara rena helvetet för motståndarna, men det är den inte i dag. Vi är för mesiga, helt enkelt...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.