En annan man börjat bli äcklad av är denna Janne "gröten" Karlsson, när HV darrade som mest i serien med uppradade torskar både hemma och borta så stod detta fån som just ett fån, helt jävla handlingsförlamad och tänkte, vad gör jag nu? Han kan tacka det äldre gardet i HV med Davidsson i spetsen som fick skutan på rätt köl igen.
Sämsta tränarna i denna elitserie, är enligt min åsikt, Karlsson och Dahlén. Två tränare som har så grymt lag att de aldrig blir prövade. Dahlén blev det men vad hände där?, jo man tog in en till, Lillis!, snacka om inkompetent tränare. Challe är kung jämfört med dessa miffon.
För övrigt vill jag aldrig igen sätta min fot i Jönköping igen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En annan man börjat bli äcklad av är denna Janne "gröten" Karlsson, när HV darrade som mest i serien med uppradade torskar både hemma och borta så stod detta fån som just ett fån, helt jävla handlingsförlamad och tänkte, vad gör jag nu?
Han kan tacka det äldre gardet i HV med Davidsson i spetsen som fick skutan på rätt köl igen.
Sämsta tränarna i denna elitserie, är enligt min åsikt, Karlsson och Dahlén.
Två tränare som har så grymt lag att de aldrig blir prövade.
Dahlén blev det men vad hände där?, jo man tog in en till, Lillis!, snacka om inkompetent tränare.
Challe är kung jämfört med dessa miffon.
För övrigt vill jag aldrig igen sätta min fot i Jönköping igen.