Limpan: Vilket lag stöttar du då?
Inlägg: 1249476
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: For me to know and you to find out, inte e de nåt från Småland iallafall
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: I morrn ska det stöttas, hånas och hatas. Jag preciserar inte mot vilket lag vad skall göras utan lämnar öppet för gissningar.