Kattgubben: For me to know and you to find out, inte e de nåt från Småland iallafall
Inlägg: 1249480
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Limpan: Inte lär det vara Timrå IK heller, men ändå har du alla dina inlägg i detta forum. Kan det vara så att du är ett troll helt enkelt?