Limpan: Inte lär det vara Timrå IK heller, men ändå har du alla dina inlägg i detta forum. Kan det vara så att du är ett troll helt enkelt?
Inlägg: 1249495
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Det här inlägget av Nyström på Expressen tycker jag säger allt om match-serien mot HV, trots allt gnäll i media från idioter runt om i Sverige om att vi bara gnäller på domaren. Skulle med rätta domare kunnat stå 2-0 till TIK i match-serien, så jävla tajt har det varit. Men vi har varit förföljda av otur hela säsongen. (utom dom sista omgångarna i grundserien). Kör över HV på måndag utav helvete.
Sv: Kvartsfinal 2010
God morgon kunde inte sova tack vare timrå förlora.
Det var ingen dålig mardrömjag drömde.
Det var ingen dålig mardrömjag drömde.