Inlägg: 1249592
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: hahaha ja de må så vara, man är väl inte mer än troll å har rätt att ändra sitt beteende
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: 23 inlägg 10st där han bara är ute efter samma sak varje gång, trycka ner Moe.....Jävla pajas, han har sett ett misstag av Moe och nu studerrar han ut Moe in i minsta detalj! Han förösker leka kunnig men kan bara kritisera en spelare i hela laget - Moe......
Har gått igenom din historik och du må ju vara den som har gnällt allra mest på de egna sen du reggade dig.